תכנון וביצוע חשמל – יזמים מנהלי פרויקטים בבנייה וקבלני בנין תמ"א 38

אנו מבצעים את עבודות החשמל משלב התכנון ועד חיבור החשמל ע"י חברת חשמל.


10 השלבים שאנחנו מבצעים בכל פרויקט בנייה

  1. שלב התכנון – מבוצע בשיתוף עם אדריכל הפרויקט והיזם , נבדקים כל הדרישות וביחד מתכננים את פרויקט החשמל של המבנה בצורה הטובה ביותר.
  2. שלב האישורים להיתר בנייה – במסגרת הפרויקט אנו נבצע את כל התיאומים עם הגורמים השונים חברת חשמל , בזק .הוט, לקבלת היתר הבנייה.
  3. שלב הזמנת חיבור חברת חשמל – אנו נבצע את כל התהליך של חיבור החשמל כולל פתיחת הזמנה הכנת תוכניות וחתימות שונות לחיבור המגרש לחשמל זמני.
  4. שלב הכנת תשתיות לחיבור המגרש – ביצוע תשתיות החשמל והתקשורת למבנה בתחום המגרש, כל המובילים מותקנים בשלבים השונים ביציקת היסודות ורצפה ראשונה במבנה .
  5. שלב הארקת יסודות – ביצוע הארקת יסודות לפני יציקת הרצפה של המבנה מבוצע ע"י רתך מקצועי לפי כל התקנים הרלואנטים ולפי דרישת חברת חשמל .
  6. שלב חיבור זמני לחשמל – בתיאום חברת חשמל נקבע את מיקום הפילר של המבנה ומתקינים את לוח החשמל הזמני לצורכי בנייה בקרבת הפילר .
  7. שלב התקנת צנרת חשמל – בכל שלב של הבנייה ולפני כל יציקה אנו מתקינים צנרת חשמל בתוך יציקת הבטון.
  8. שלב הכנסת חוטי החשמל בקירות – לאחר סיום בניית השלד של הבניין ולאחר שסימנו את כל התקנת הצנרת בקירות והתקרות משחילים את חוטי החשמל מהנקודות השונות על ריכוז הקווים בלוח החשמל.
  9. שלב התקנת אביזרי החשמל ולוח החשמל – לאחר סיום שלב הטייח של המבנה כולל צבע אנו מתקינים את אביזרי הקצה לפי תכונית מאושרת ע"י כל הגורמים כולל התקנה מושלמת של לוח החשמל.
  10. שלב חיבור המבנה לחיבור קבע – לאחר קבלת טופס 4 מהועדה המקומית אופק שרותי חשמל מכינה את כל הניירת להגשה לחברת חשמל כולל תכניות וטופס ביצוע כולל חתימות עבור בדיקת חברת חשמל , לאחר הבדיקה ואישור הבודק המבנה יחובר לחיבור קבע.

אשמח לענות על כל שאלה רפי 052-6150985

פגישה ללא התחייבות

תכנון וביצוע חשמל

השאירו את הפרטים ואני ניצור אתכם קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן